Avon termékek

Vásároltam néhány avon terméket. Nem katalógusból, hanem vateráról rendeltem, nagyon kedvező áron. 

Réteg 1.png

Vettem egy Ideal Luminous kiemelő púdert és egy Calming Effects alapozót. A púder katalógusára 2150,- Ft az alapozóé pedig 1500,- Ft körül. De mivel én vaterán szereztem be őket, mindössze 400,- Ft volt darabja, plusz postaköltség. 

2013-07-01 12.35.png

Szép fényes fekete dobozban van, jól záródik, és sajnos gyorsan koszolódik. Meglátszik rajta minden... Belül találunk egy tükröt és magát a púdert. Highlighterként van feltüntetve, de én inkább pirosítónak használom mivel barackos színű és apró csillámok vannak benne. Szóval nyári pirosítónak nekem tökéletes. A tartóssága is jó, én szeretem ezt a púdert.:)

2013-07-01 12.38.jpgKét barátnőm is rendszeresen használja ezt a fajta alapozót és nekik bevált teljes mértékben, így gondoltam én is kipróbálom, nem veszítek vele semmit. Nagyon világos a bőröm így a nude árnyalatot vásároltam meg. 
A tartókája meglehetősen nehéz, üvegből van. A mindennapokon is magammal cipelem így hát félő hogy széttöröm véletlenül. 
Pumpás adagolója van amit én nagyon szeretek benne! Elég kis adagot lehet kinyomni belőle de legalább nem nyomódik ki a fél tubus egyszerre. 
Maga az alapozó nagyon folyékony, közepes fedésű.Az arcon kissé púderezett hatást kelt, nem olvad bele az arcba, de nem annyira feltűnő. Lehet hogy csak én veszem észre magamon:D Nincs sok bőrhibám, sőt. Néha előjön egy-két rondaság, de az szerintem nem hatalmas tragédia, úgyhogy nekem megfelel ez az alapozó, elhasználgatom, de hosszútávon a bb krém a befutó. 

Lájkold a facebook oldalunkat, hogy mindig értesülhess a friss bejegyzésekről! Valamint, ha összegyűlik a 100 lájkoló, nyereményjátékot hirdetek! :)

www.facebook.com/ChickAndFashion