Szájfény tesztek

Catrice és Rimmel london szájfény teszt! 

2013-05-15 121.20.jpg

Az előző posztban említettem, hogy mindkét szájfényt leakciózva sikerült megkaparintanom a rossmannban. Először a catrice lip appeal szájfényt szúrtam ki az akciós állványon.  Nagyon szeretem a nude színeket, szóval egy szerelem volt első látásra és landolt is a kosaramban. Időm nem igazán volt, de azért még gyorsan átfutottam egy másik ládikát is, és találtam egy Rimmel stay glossy barnás szájfényt is. Már van egy barnás szájfényem, de már nagyon a végét járja, pedig a kedvencem, így ő is velem jött. 

2013-05-15 12.22.jpg
A csomagolása egyszerű, semmi csicsázás, nekem tetszik. Látszik a színe, és hogy mennyi van benne. Az applikátorja hosszú és ívelt, megfelelő mennyiséget vesz fel. A színe szájon nem olyan szép mint amilyennek az üvegében látszik, icipici rózsaszín szint ad és csillámokat. Az illata kicsit fura, de nincs bajom azzal.

2013-05-14 15.48.jpg

2013-05-15 12.24.jpg

A csomagolása szerintem kicsit bóvlinak hat a fémes műanyag tető miatt. Szintén látszik mennyi van még benne. Ennek az applikátorja rövidebb,szintén megfelelő mennyiséget vesz ki, egyszerű vele felvinni a szájfényt. Nem hittem volna hogy ennyire erősen pigmentált lesz, de amikor felkentem meglepődtem. Az előző barna szájfényem jól állt, de ez sajnos nem. Az illatát pedig nagyon nem szeretem. 

2013-05-14 15.52.jpg

2013-05-15 12.212.jpg
A kettő közül több szempont miatt is a catriceos tetszik jobban. Azt mindenképpen használni fogom, a rimmeles pedig valószínűleg a sminkesdobozban fog pihenni, de újra megpróbálom ha már barna lesz a hajam, lehet hogy túl erős a mostani szőke hajamhoz és sápadt arcomhoz. 

Lehetséges. hogy holnap ismét betérek a rossmannba egy másik árnyalatú catrice szájfény miatt, hátha találok még.:)