Balea kétfázisú szemfesték lemosó

Már nagyon szükségem volt egy sminklemosóra, így hát mivel sok jót olvastam Krémmánián a Balea kétfázisú lemosójáról, gyorsan be is szereztem belőle. 


2013-05-08 13.50.23_1.jpg

A használata egyszerű, csak össze kell rázni, majd kiönteni egy kicsit egy vattapamacsra. Célszerű a tetejét letekerni és a vattapamacsot odatenni a kiöntőnyíláshoz és úgy felrázni, mivel a fehér és a kék folyadék a kiöntés előtt szétválhat. 

Nagyon szépen lehozza a makacs szempillaspirálomat és tusomat is, amikkel eddig 10 percet is szenvedtem, ez lehozza 1 perc alatt. Az utána maradó olajos érzés valakit zavarhat, engem nem, hiszem egy sima vizes öblítéssel korrigálható.

2013-05-08 13.50.44.jpg

Én eddig 3-4 alkalommal használtam és úgy érzem jóban leszünk:) Ha elfogy és nem tapasztalok változást, biztos vagyok benne, hogy újraveszem. 

Úgyhogy teszi amit kell, nagyon szépen, és nagyon olcsón, hiszen 699,- ft a 100 ml. Nekem bevált, mindenkinek ajánlani tudom csak.:)

Ha tetszett a bejegyzés lájkolj minket facebookon, hogy hamar értesülhess alegfrissebb cikkekről, nyereményjátékokról! :) https://www.facebook.com/ChickAndFashion