Balea Creme Peeling Krémes Arcradír

Mostanában elég sok Balea terméket veszek, mert nagyon jó árban vannak, és nekem be is válnak. Ezt az arcradírt szintén a krémmániás vélemények alapján vettem meg. 

2013-05-11 12.32.53.jpg

Nos, nekem nem igazán tetszik az illata, nem is tudom mihez hasonlítani, de nem tetszik, szerencsére nem lehet lemosás után érezni. Valamint a radírozó szemcsék élesek.  

Nagyon puha és selymes bőröm lesz lemosás után.Nekem nem okoz irritációt, nem lettek másnapra pattanásaim szerencsére. 

Sokáig ki fog tartani szerintem, mivel kevés is elég belőle.

A fent említett negatívumokat leszámítva nagyon jó kis arcradír, eddig tetszik. Ha ezek után sem történik változás, eddig úgy néz ki, újraveszem. Ár-érték arányban nagyon jó, mindössze 699,- a 75 ml és teszi is a dolgát. Nem bántam meg hogy megvettem. :)

2013-05-11 12.33.18.jpg

2013-05-11 12.33.46.jpg