Wishlist

Ebben a posztban összeszedem azokat a termékeket amelyek után éppen sóvárgok.:)

1)

MUA Undressed paletta vagy Catrice Absolute Nude paletta - Nagyon szeretem a nude színeket, és erről a kettő palettáról sok jót olvastam már. A UD NAKED palettáért viszont sajnálok annyit kiadni. 

2)

EcoTools mini sminkecset szett - Már nagyon kellenek ecsetek. Mostanában kezdtem el jobban sminkelni magam (alapozó, púder, pirosító, szemhéjfesték), és ennyihez már nem elég egy alapozószivacs és sima szivacsos applikátor.:) 

3)

H&M virágos saru feketében - Ma megláttam hogy le van akciózva, de már 1-1,5 hónapja szemezgetek vele.

4)

Oriflame univerzális balzsam - Egy cseresznyés és karamelles beszerzését tervezem már egy ideje. Nagyon aranyos, bár a vélemények eléggé megoszlanak róla, de szerintem egy próbát megérnek.

Egyenlőre ennyi jutott eszembe, de szerintem a lista végtelen lenne.:)