Hétfői vásárlás

Tegnap délután voltam a plázában és a Tallyban nagyon jó leárazások vannak! Nézzétek meg miket tudtam megszerezni az akciókon belül.:)

Réteg 2.png

Ezt a farmeringet 7595,- Ft helyett 3700,- Ftért sikerült beszerezni. Szerintem nagyon csinos és ennyiért bőven megérte. 

2013-07-01 18.27.png


Valamint ezt a jó kis övet vettem még mellé, 2995,- Ft helyett csak 900,- Ftért. Szintén nagyon megérte szerintem, nekem tetszik!:)

2013-07-01 18.26.png

A Tallys utam után még beugrottam a kínaiba is és egy nagyon szuper pakolós, nagy táskát sikerült találnom, szintén leárazva, 4990,- Ftról 3200,- Ftra. Sötétkék színű,és hosszú pánt is van hozzá. Jó lesz majd suliba is és utcára is rohangálós táskának. Először azt hittem, hogy két fakkra van elválasztva egy leopárd mintás anyaggal, de miután hazaértem észrevettem, hogy az egy másik, kisebb táska. Már nem nagyon hordok leopárdos dolgokat, szóval nagy eséllyel valahol a szekrényben fog maradni sajnos. 

2013-07-01 18.36.pngLájkold a facebook oldalunkat, hogy mindig értesülhess a friss bejegyzésekről! www.facebook.com/ChickAndFashion