Csoda hajpakolás

Sziasztok!

Már nagyon régen jelentkeztem új poszttal, de most újra itt vagyok!:) 

Egy terméktesztet hoztam, méghozzá a Kallos LATTE hajpakolásról!

Az én hajam szőkített, és minden nap vasalom is, úgyhogy nagyon száraz és töredezett. Írták róla hogy puha és jól kezelhető lesz tőle a hajam, valamint isteni finom az illata.

Nos, ezek a vélemények után felkerestem a fodrászkellékest és be is szereztem ebből a csodaszerből egy dobozzal. Az ára rendkívül kedvező, véleményem szerint. 355,- ft a 275 ml. Valamint az összes Kallos termék nagyon jó árban van. A hajpakoláson kívül vettem még egy 1000 ml-s sampont 620,- ft-ért és egy 200 ml-s hővédőt 490,- ft-ért, de azokról majd máskor írok. :) 

Még aznap kipróbáltam ezt a pakolást, de akkor sajnos csalódnom kellett. Valóban javult a hajam, selymesebb lett egy kicsivel, de ennyi. Pedig majdnem egy órán át fent hagytam. Másnap gondoltam adok neki még egy esélyt, és milyen jól tettem. A hajam hihetetlen puha és jól kezelhető lett és a vanília illat is csodásan érződött. 

2013-05-02 16.30.24.jpg

Használata:

Hajmosás után törülközőszáraz hajra felkenni, majd törülközőbe csavart hajon hagyni 30-40 percig.(Van aki balzsamként használja és úgy is használ neki)Az idő lejárta után nagyon alaposan öblítsd ki, mert zsíros hatást kelthet ha marad benne.Én jó vastagon bekenem mindig, de csak a hajam közepéig, hogy ne lapuljon le még jobban a lapos hajam. :D 

2013-05-02 16.31.07.jpg

Szóval mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a hajpakolást!:)