Ebay rendelés 1.

Már korábban is volt egy fellángolásom, de nem tartott sokáig, és most újra előjött a dolog. Ígyhát leadtam kb 10 rendelést... Ebből érkezett meg eddig 3 csomag.

2013-07-18 14.35.jpg

Kezdeném az ecsetkészlettel. Nagyon sok helyen láttam már, és mindenhol csak jót olvastam róla, ígyhát ez is belekerült a kosaramba. Nagyon olcsó volt, kb 800,- ft. Kicsit féltem hogy valami gagyi ecsetek lesznek, de szerencsére nem. Nagyon puhák! Van benne egy púder ecset, egy korrektor ecset, egy szemre való pufi ecset és egy bébi kabuki és egy kis vászon táska a tárolásukhoz, ami jó is lenne, ha a púder ecset is beleférne rendesen, de nem. Csak úgy, ha a szálai hajlítva vannak.

Jöjjön a masnis nyaklánc. Mint már említettem a bejegyzés elején, volt egy időszak amikor már rendelgettem ebayről. Na, akkor már vettem egy ilyen nyakláncot, de azt nemrég elhagytam valahol, pedig nagyon szerettem, nagyon kis aranyos szerintem. Úgyhogy most meg is rendeltem az utánpótlását.

Keresztes karkötő. Ez csak úgy megtetszett és megrendeltem. Igazából arany színben vettem meg, valahogy mégis egy ezüst színű keveredett hozzám. Na nembaj. Ez is megteszi.:D 

Szeretem az ebayes ékszereket mert olcsók és aranyosak, de irtóra zavar hogy megfognak, és olyan mintha koszos lennék... Én átlátszó körömlakkal leszoktam kenni az ékszerek hátulját két rétegben, hogy ne maradjon ki sehol. :D

2013-07-18 14.35.58.jpg

Ha tetszett a bejegyzés lájkoljátok a facebook oldalunkat! :)