Keddi haul

Tegnap ismét vásárolni voltam, és most azokból megmutatok pár dolgot.

2013-05-15 12.29.jpg

2 szájfényt, és 2 szempillaspirált vettem a rossmannban. Eredetileg csak szempillaspirálért mentem oda, de megálltam a leakciózott állványnál is, és kiszúrtam ezt a Catrice lip appeal és Rimmel London Stay Glossy szájfényeket. A catrice 599,- a rimmel pedig 449,- ft volt. Még ma hozok róluk tesztet is. :)

Krémmánián néztem szempillaspirál után, és a Lovely citromsárgáját és az Essemce I <3 Extreme spirálokat ajánlották. Ezekért is indultam, de ott megnéztem a keféiket, összehasonlítottam, és nekem ezek jobban tetszettek. Hát kár hogy nem a krémmániás értékelésekre hallgattam... Na de ezekről is hozok majd tesztet, és ott kifejtem bővebben. 

2013-05-15 12.37.jpgHajfestésre készülök a hétvégén, így betértem a fodrászkellékesbe is. Most világos szőke a hajam de nagyon sápaszt, és már kell is a változás mivel már meguntam. :D Ombre hajat tervezek, hogy azért ne teljesen hagyjam el a mostani szőkét. Tudtam, hogy a szőke ledob minden festéket, de a boltban mégjobban elszomorítottak, azt mondták hogy 1-2 hét alatt teljesen ki fog kopni a festék... Hát nagyon remélem hogy kicsit tovább fog tartani. 

2013-05-15 12.34.jpgEzt a kallos hajfestéket adta, a 7.00-ás árnyalatot. Kíváncsi leszek, hogyan fog majd szuperálni és meddig fog kitartani a hajamon. 

Ezeken kívül még vettem egy Balea brazil mangós tusfürdőt, 2 kardigánt, 1 pólót és egy alvós ruhát. :))